Announcement
Collapse
No announcement yet.
Øivind's SoundStreamGolf
Collapse
X
-
Originally posted by vwboy View PostVeldig bra dette
Fint å se at ting blir skikkelig godt "dokumentert" med bilder!!!
Comment
-
Originally posted by Turbo_Dos View PostSer bra ut, kommer du lenger med ditt glassfiber ekspriment foresten? har en hel søppelsekk liggende med glassfiber om du skulle gå tom.
Comment
-
Originally posted by neptyr View PostSer bra ut detta
Men det jeg ikke skjønner helt, du lager ei ca perfekt kasse på 30,6liter per element, så stapper du på med ull som lar elementet "se" en større kasse?
ser det står det i innstalasjonsguiden på subbene også.
Comment
-
Originally posted by Crazytaxi View Postser lovende ut dette.. men hvorfor har du tatt ledningene over ekspansjonstanken da? god plass på undersiden der da..
Comment
-
Originally posted by Hifonic View PostSer ut som du legger arbeid i dette
Men ville ikke skrudd fast forsterkeren i kassa. Blir fort til at du ødelegger den. Bare et lite tips
Comment
-
Originally posted by r3mark View PostSkjønner ikke helt hvorfor du parallellkobla spolene i subbene på utsida av kassen med de korte ledningene, har du planer for flere forsterkere kanskje?
Comment
-
Originally posted by klovnster View Postkjekt å ha muligheten til å koble om uten å åpne kassa kanskje?
Comment
-
Originally posted by r3mark View PostStygt uansett ;P
blir kledd igjen hele drittn der etter hvert
Comment
-
Originally posted by Hifonic View PostSer ut som du legger arbeid i dette
Men ville ikke skrudd fast forsterkeren i kassa. Blir fort til at du ødelegger den. Bare et lite tips
har ikke noen annen plass enn på kassa med min forsterkerPioneer - Orion - Hybrid Audio - Hertz
Comment
-
Originally posted by neptyr View PostTjah, litt finere kabler, kabelsko og litt mekking rundt det der, så kan det bli riktig så tøft
Comment
-
Originally posted by Andy89 View Postkan det hjelpe meg fjører under forsterkeren? sånn at den egentlig ikke er skru helt fast men ligger oppå noen fjører (fjørene rundt skruene)
har ikke noen annen plass enn på kassa med min forsterkerJonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
må vel legge ut noen bilder av dagens aktivitet i garasjen da
laget noen sponringer til dørtrekkene
prøvde dem i dørene og vinklet dem sånn jeg ville ha de
måtte jo prøve de å
fixa litt under panseret i dag
skifta ut til unbracoskruer og tok kabelen fra dynamoen direkte til fordelingsblokka
takker for gode komentarer
Comment
-
Originally posted by nicoolai View PostBlir fasinert av å se hvordan du har fikset kablene i motorrommet
skal ikke se bort ifra at det blir mere gjort nedi der
Comment
Comment